Výměna a vrácení

Doporučujeme, pro efektivnější a snazší vyřízení vašeho požadavku, ať nás předeme kontaktujete na ahoj@passionbox.cz. Společně se domluvíme na dalším postupu a najdeme pro vás to nejvhodnější řešení.

 

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě

Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy běží dnem převzetí prvního passionboxu.

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě = žádost o zrušení předplatného. Pokud chcete produkt jen vyměnit, ale v předplatném pokračovat, rádi se s vámi individuálně domluvíme. Napište nám na ahoj@passionbox.cz.

V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě musíte mystery box vrátit kompletně celý, není možné si z něj nechat jen něco.

Důvod odstoupení uvádět nemusíte, ale budeme rádi, když nám ho sdělíte. Na účet vám vrátíme celou částku včetně poštovného.

Zboží musíte vrátit:

  • nerozbalené,
  • nepoužité,
  • s neporušeným hygienickým obalem a pečetní samolepkou (tak to vyžaduje zákon).

    V opačném případě máme právo vratku nepřijmout, nebo ponížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.

    V případě, že je součástí passionboxu dárek k nákupu, musíte vrátit passionbox vč. tohoto dárku.

    Na vyřízení máme ze zákona 30 dnů, ale zpravidla to zvládneme rychleji. Vrátíme vám celou částku vč. poštovného, tzn. zaslání od nás k vám. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k nám hradíte vy.

    Ukončení předplatného

    I po uplynutí výše uvedené 14denní lhůty máte možnost předplatné předčasně ukončit. V takovém případě vám vrátíme alikvotní část nevyčerpaného předplatného.

    Zákazník může ukončit předplatné nejpozději před vyexpedováním zboží.

    Nevyčerpanou částku vrátíme do 30 dnů od podání žádosti předplatitelem.

    V případě, že jste čerpali výhodu (bonus) vyplývající z nabídky předplatného, k ukončení předplatného může dojít pouze po vrácení nepoškozeného bonusu. V případě, že bonus nejde vrátit, předplatné doběhne do konce předplaceného období a nelze ho ukončit předčasně. 

    Reklamace

    Přišlo vám domů nefunkční zboží? Reklamaci řešíme jako každý jiný e-shop.

    V praxi to znamená, že reklamace jde přes nás, nikoli přes dodavatele/výrobce zboží. Ověříme si, že produkt skutečně nefunguje, reklamaci vám automaticky uznáme a s dodavatelem si to vyřešíme sami.

    Pokud se vám hračka rozbije např. během akce, prosíme vás, abyste ji před vrácením vyčistili nebo uvedli do pěkného stavu. :)

    Náklady spojené se zasláním zboží na reklamaci (bude-li uznána) vám proplatíme.

    Na vyřízení máme ze zákona 30 dnů, ale zpravidla to zvládneme rychleji.

    Výměna zboží

    Produkty pro vás vybíráme podle nejlepšího vědomí a svědomí. Přesto se může stát, že se vám netrefíme do vkusu. V takovém případě vám rádi, po předchozí domluvě, vyjdeme vstříc a zboží vyměníme.

    Podmínky jsou podobné jako u odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě. Jediný rozdíl je v úhradě nákladů na dopravu. Hradíte jak zaslání zboží zpět k nám, tak náklady spojené se zasláním nového produktu k vám.

    Zboží musíte vrátit:

    • nerozbalené,
    • nepoužité,
    • s neporušeným hygienickým obalem a pečetní samolepkou (tak to vyžaduje zákon).

      V opačném případě máme právo vratku nepřijmout, nebo ponížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.

      Jak a kam poslat zboží zpět

      • Zásilkovna: Nejlepší způsob pro vrácení. Napište nám e-mail, pošleme Vám štítek a balík můžete zdarma podat kterékoli pobočce Zásilkovny.
      • GLS svoz: Na předem domluvený termín objednáme svoz od GLS a kurýr u vás balík vyzvedne.
      • Česká pošta na adresu: Lidmila Maršálková, Madridská 642/5, 101 00 Praha 10.

         

        FORMULÁŘE KE STAŽENÍ

        Formulář pro uplatnění reklamace

        Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy

        Formulář pro výměnu zboží

        Formulář pro ukončení předplatného