Doporučujeme, pro efektivnější a snazší vyřízení vašeho požadavku, ať nás předeme kontaktujete na [email protected]. Společně se domluvíme na dalším postupu a najdeme pro vás to nejvhodnější řešení.
Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy běží dnem převzetí prvního passionboxu.
Odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě = žádost o zrušení předplatného. Pokud chcete produkt jen vyměnit, ale v předplatném pokračovat, rádi se s vámi individuálně domluvíme. Napište nám na [email protected].
V případě odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě musíte mystery box vrátit kompletně celý, není možné si z něj nechat jen něco.
Důvod odstoupení uvádět nemusíte, ale budeme rádi, když nám ho sdělíte. Na účet vám vrátíme celou částku včetně poštovného.
Zboží musíte vrátit:
nerozbalené,
nepoužité,
s neporušeným hygienickým obalem a pečetní samolepkou (tak to vyžaduje zákon).
V opačném případě máme právo vratku nepřijmout, nebo ponížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.
V případě, že je součástí passionboxu dárek k nákupu, musíte vrátit passionbox vč. tohoto dárku.
Na vyřízení máme ze zákona 30 dnů, ale zpravidla to zvládneme rychleji. Vrátíme vám celou částku vč. poštovného, tzn. zaslání od nás k vám. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k nám hradíte vy.
I po uplynutí výše uvedené 14denní lhůty máte možnost předplatné předčasně ukončit. V takovém případě vám vrátíme alikvotní část nevyčerpaného předplatného.
Zákazník může ukončit předplatné nejpozději před vyexpedováním zboží.
Nevyčerpanou částku vrátíme do 30 dnů od podání žádosti předplatitelem.
V případě, že jste čerpali výhodu (bonus) vyplývající z nabídky předplatného, k ukončení předplatného může dojít pouze po vrácení nepoškozeného bonusu. V případě, že bonus nejde vrátit, předplatné doběhne do konce předplaceného období a nelze ho ukončit předčasně.
Přišlo vám domů nefunkční zboží? Reklamaci řešíme jako každý jiný e-shop.
V praxi to znamená, že reklamace jde přes nás, nikoli přes dodavatele/výrobce zboží. Ověříme si, že produkt skutečně nefunguje, reklamaci vám automaticky uznáme a s dodavatelem si to vyřešíme sami.
Pokud se vám hračka rozbije např. během akce, prosíme vás, abyste ji před vrácením vyčistili nebo uvedli do pěkného stavu. :)
Náklady spojené se zasláním zboží na reklamaci (bude-li uznána) vám proplatíme.
Na vyřízení máme ze zákona 30 dnů, ale zpravidla to zvládneme rychleji.
Produkty pro vás vybíráme podle nejlepšího vědomí a svědomí. Přesto se může stát, že se vám netrefíme do vkusu. V takovém případě vám rádi, po předchozí domluvě, vyjdeme vstříc a zboží vyměníme.
Podmínky jsou podobné jako u odstoupení od kupní smlouvy ve 14denní lhůtě. Jediný rozdíl je v úhradě nákladů na dopravu. Hradíte jak zaslání zboží zpět k nám, tak náklady spojené se zasláním nového produktu k vám.
Zboží musíte vrátit:
nerozbalené,
nepoužité,
s neporušeným hygienickým obalem a pečetní samolepkou (tak to vyžaduje zákon).
V opačném případě máme právo vratku nepřijmout, nebo ponížit vrácenou částku o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu.
Zásilkovna: Nejlepší způsob pro vrácení. Napište nám e-mail, pošleme Vám štítek a balík můžete zdarma podat kterékoli pobočce Zásilkovny.
GLS svoz: Na předem domluvený termín objednáme svoz od GLS a kurýr u vás balík vyzvedne.
Česká pošta na adresu: Lidmila Maršálková, Madridská 642/5, 101 00 Praha 10.
FORMULÁŘE KE STAŽENÍ
Formulář pro uplatnění reklamace